Grupul eMAG

Cine suntem?

La început, eMAG a fost un mic magazin online, specializat în produse electro-IT. De atunci și până astăzi, timp de 20 de ani am căutat în fiecare zi să ajungem mai departe și să facem mereu lucrurile mai bine. Cu o misiune clară pentru clienții și partenerii noștri, dar și pentru comunitățile în care activăm: să punem la dispoziția tuturor servicii și produse care să le susțină progresul atât la nivel individual, cât și la nivel de societate.

Plecând de la viziunea de a deveni cel mai mare ecosistem de comerț online din Europa Centrală și de Est, am reușit să construim o platformă universală de shopping prin care clienții pot cumpăra orice au nevoie din milioanele de produse disponibile, oriunde și oricând au nevoie.

Ce facem?

Aplicația eMAG

Lansată în 2014, aplicația eMAG este îmbunătățită permanent astfel încât utilizatorii să poată descoperi cu ușurință produsele pe care doresc să le cumpere, să poată accesa rapid serviciile dedicate lor, să își urmărească comenzile sau să găsească ușor soluțiile de plată disponibile. Tocmai de aceea, mai mult de jumătate din comenzile de pe eMAG sunt plasate prin aplicație, în creștere de la an la an.

Milioane de produse din zeci de categorii

În fiecare an am crescut numărul de produse pe care le punem la dispoziția clienților prin platforma noastră universală de shopping. De la electrocasnice la fashion, de la produse pentru casă și grădină la jucării pentru copii, de la produse pentru curățenia casei la cosmetice, de la accesorii auto la produse pentru animalele de companie, clienții pot cumpăra dintre cele peste 10 milioane de produse vândute direct de eMAG sau de către parteneri prin eMAG Marketplace.

Soluțiile de livrare

Lansat în 2018 de firma de curierat Sameday, easybox le permite clienților eMAG să comande oricând și să își ridice comanda la orice oră din zi și din noapte. Rețeaua easybox continuă să crească în fiecare an, contribuind la reducerea traficului în orașe și diminuând în același timp emisiile generate în urma livrării last mile. Prin noi dezvoltări tehnologice, începând din 2020, eMAG a introdus și funcția de retur a produselor prin rețeaua easybox.

Lanțul logistic eMAG

Creșterea fără precedent a pieței de ecommerce din România și din regiune a determinat eMAG să caute în permanență să investească în extinderea capacității de depozitare și procesare a comenzilor.

După o primă investiție de peste 65 de milioane de euro în 2018 într-un depozit cu o suprafață echivalentă a 20 de terenuri de fotbal, cel mai mare din Europa de Est, eMAG a demarat în 2020 o nouă investiție de peste 90 de milioane de euro într-un hub logistic situat la kilometrul 19 al autostrăzii A1, cu o suprafață de 130.000 mp. 

Noul hub va fi pus la dispoziția  antreprenorilor care vor să evolueze în noua economie și să facă comerț online folosind infrastructura pusă la dispoziție de eMAG. În toamna lui 2022, după finalizarea investițiilor în tehnologie cu rafturi automatizate și roboți care fac picking de marfă, capacitatea de procesare a noului hub eMAG va crește la 500.000 de colete zilnic.

Showroom-urile eMAG

Căutăm în permanență să fim aproape de clienții noștri, oriunde ar avea nevoie de noi, astfel că rețeaua noastră de showroom-uri se extinde permanent.  În fiecare dintre ele, clienții beneficiază de consultanță specializată și pot lua contact și testa o gamă variată de branduri de top din domeniul electro-IT care folosesc tehnologii de ultimă generație. De asemenea în aceste centre pot returna produse în cazul în care se răzgândesc și ridica comenzile efectuate online. În showroom-urile eMAG, clienții pot aplica și pentru creditare prin intermediul serviciului eCredit și beneficia de programul de Buy back pentru telefoane mobile, dar și de testarea telefoanelor și televizoarelor la livrare.

Showroom-urile din București, depozitele și sediul central au primit certificarea DEKRA Trusted Facility, care atestă faptul că în interiorul lor sunt respectate normele igienico-sanitare.

Regulamentul privind serviciile digitale

Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o Piață Unică pentru Serviciile Digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale) cunoscut și ca DSA a intrat în vigoare pe 16 noiembrie 2022.

Regulamentul stabilește un nou set de reguli ce fac parte din Strategia digitală europeană și urmărește să creeze un mediu digital mai sigur atât pentru utilizatori cât și pentru întreprinderi.

În conformitate cu prevederilor art. 24 alin 2 din DSA, „până la 17 februarie 2023 si, ulterior, cel puțin o dată la sase luni, furnizorii de platforme online publică, pentru fiecare platformă online sau motor de căutare online, într-o secțiune accesibilă publicului a interfeței lor online, informații privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului din Uniune…”.

Dante International S.A. raportează o medie de 2,428,644 destinatari activi la nivel global și o medie de 1,771,413 destinatari activi la nivelul platformei emag.ro pentru perioada 01.02.2024 – 31.07.2024.

Serviciul Genius

Pentru clienții care caută o experiență de shopping fără efort, mai mult timp liber pentru tot ce e cu adevărat important pentru ei și mai multe economii, am lansat în 2020 eMAG Genius, serviciul care oferă livrare gratuită, rapidă și flexibilă la easybox sau prin curier și retur gratuit în 60 de zile.

Află mai multe despre Genius aici.

Serviciile de plată flexibilă

În 2022 am lansat și serviciile de plată flexibilă printr-un parteneriat cu PayU. Astfel, clienții eligibili pot beneficia de soluții de plată în 4 rate sau după 30 zile pentru cumpărăturile din platforma eMAG.

Acestea se adaugă creditului 100% online, un serviciu prin care clienții pot obține, în mai puțin de zece minute, online, fără niciun drum la bancă, finanțare pentru cumpărături. Soluția online are o dobândă avantajoasă, similară creditelor de nevoi personale din piață.

Află mai multe despre serviciile de plată flexibile aici.

Despre platformă

Comercianţii români au posibilitatea de a-şi lista şi prezenta gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG, având astfel acces la o bază de 500.000 de potenţiali clienţi care vizitează zilnic platforma. Astăzi, platforma numără zeci de mii de selleri. Pentru a vinde pe eMAG este simplu și nu este nevoie decât de un laptop conectat la internet, carte de identitate și actele firmei. Procesul de înrolare este rapid, iar în cel mult trei zile oricine poate vinde online și își poate monitoriza evoluția afacerii în timp real.

Află mai multe aici.

Suport logistic integrat

Prin Fulfilment by eMAG, sellerii au la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și customer care. Practic, sunt degrevați de sarcinile logistice pentru a se concentra mai mult pe business.

eMAG Genius pentru sellerii din eMAG Marketplace

Serviciul prin care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și pot obţine vânzări mai mari prin: transport gratuit pentru comenzile la easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit in 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.

Seller credit

Prima linie de finanţare cu dobândă zero. Acesta este un proiect de finanţare gândit împreună cu partenerul Idea::Bank prin care sellerii sunt susținuți să-şi ducă afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.

eMAG ads

Prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC), prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți, în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.

eMAG Academy

Toți partenerii din eMAG Marketplace au acces la tutoriale și programe de învățare, care însumează peste 400 de ore de training și care îi ghidează pas cu pas în gestionarea afacerii lor în platformă.

eMAG Marketplace app

La finalul lui 2021, eMAG a lansat și prima aplicație dedicată antreprenorilor care dezvoltă afaceri online special pentru partenerii din Marketplace, care astfel își pot monitoriza activitatea pe platformă. Prin intermediul aplicației, antreprenorii prezenți pe platformă își pot monitoriza starea generală a contului, precum și indicatorii de vânzări, dar și detalii despre fiecare comandă pe care o primesc, putând să o proceseze direct de pe telefonul mobil.

Impactul nostru în regiunea Europei Centrale și de Est

Exportăm soluții inovatoare și know-how și încurajăm expansiunea economiei românești dincolo de granițele sale geografice. În plin proces de tranziție digitală a României, ne dorim să servim drept sursă de inspirație pentru antreprenorii români și să contribuim la creionarea României ca exportator de tehnologie și bune-practici.

Suntem una dintre puținele companii românești care au o prezență importantă în regiune, fiind activi în principal pe piețele din Bulgaria și Ungaria.

eMAG Ungaria

În martie 2019 am anunțat fuziunea eMAG Ungaria cu Extreme Digital. Țintim prin această decizie să construim una dintre cele mai importante companii din sectorul comerțului electronic din Europa Centrală și de Est. Prin această fuziune exportăm în regiune tehnologia dezvoltată de eMAG în România, care va ajunge astfel în Austria, Croația, Cehia, Slovacia și Slovenia. Am dezvoltat conceptul de Marketplace și în Ungaria.

În același timp, dezvoltăm servicii care să sprijine comerțul transfrontalier:

  • Livrare door-to-door între cele 3 țări (România, Bulgaria și Ungaria pentru început)
  • Serviciu de fulfilment lansat în septembrie 2021
  • Inteligența Artificială pentru traducerea automată a specificațiilor produselor
  • Customer care pentru produsele comercializate cross-border

Am extins serviciile pentru comercianții prezenți în Marketplace Ungaria și am facut posibilă atât livrarea acasă sau la easybox, cât și returul de acasă, pentru Budapesta și împrejurimile sale.

eMAG Bulgaria

Ca parte a strategiei de dezvoltare în Bulgaria, în 2020 am deschis primul showroom, la Sofia, iar astăzi eMAG este unul dintre liderii în comerț online din Bulgaria. Creșterea a fost accelerată de extinderea gamei de produse, precum și de investițiile în tehnologie pentru a oferi o experiență de cumpărături mai plăcută atât clienților noștri, cât și partenerilor din Marketplace.

  • eMAG România

    Aplicația eMAG

    Lansată în 2014, aplicația eMAG este îmbunătățită permanent astfel încât utilizatorii să poată descoperi cu ușurință produsele pe care doresc să le cumpere, să poată accesa rapid serviciile dedicate lor, să își urmărească comenzile sau să găsească ușor soluțiile de plată disponibile. Tocmai de aceea, mai mult de jumătate din comenzile de pe eMAG sunt plasate prin aplicație, în creștere de la an la an.

    Milioane de produse din zeci de categorii

    În fiecare an am crescut numărul de produse pe care le punem la dispoziția clienților prin platforma noastră universală de shopping. De la electrocasnice la fashion, de la produse pentru casă și grădină la jucării pentru copii, de la produse pentru curățenia casei la cosmetice, de la accesorii auto la produse pentru animalele de companie, clienții pot cumpăra dintre cele peste 10 milioane de produse vândute direct de eMAG sau de către parteneri prin eMAG Marketplace.

    Soluțiile de livrare

    Lansat în 2018 de firma de curierat Sameday, easybox le permite clienților eMAG să comande oricând și să își ridice comanda la orice oră din zi și din noapte. Rețeaua easybox continuă să crească în fiecare an, contribuind la reducerea traficului în orașe și diminuând în același timp emisiile generate în urma livrării last mile. Prin noi dezvoltări tehnologice, începând din 2020, eMAG a introdus și funcția de retur a produselor prin rețeaua easybox.

    Lanțul logistic eMAG

    Creșterea fără precedent a pieței de ecommerce din România și din regiune a determinat eMAG să caute în permanență să investească în extinderea capacității de depozitare și procesare a comenzilor.

    După o primă investiție de peste 65 de milioane de euro în 2018 într-un depozit cu o suprafață echivalentă a 20 de terenuri de fotbal, cel mai mare din Europa de Est, eMAG a demarat în 2020 o nouă investiție de peste 90 de milioane de euro într-un hub logistic situat la kilometrul 19 al autostrăzii A1, cu o suprafață de 130.000 mp. 

    Noul hub va fi pus la dispoziția  antreprenorilor care vor să evolueze în noua economie și să facă comerț online folosind infrastructura pusă la dispoziție de eMAG. În toamna lui 2022, după finalizarea investițiilor în tehnologie cu rafturi automatizate și roboți care fac picking de marfă, capacitatea de procesare a noului hub eMAG va crește la 500.000 de colete zilnic.

    Showroom-urile eMAG

    Căutăm în permanență să fim aproape de clienții noștri, oriunde ar avea nevoie de noi, astfel că rețeaua noastră de showroom-uri se extinde permanent.  În fiecare dintre ele, clienții beneficiază de consultanță specializată și pot lua contact și testa o gamă variată de branduri de top din domeniul electro-IT care folosesc tehnologii de ultimă generație. De asemenea în aceste centre pot returna produse în cazul în care se răzgândesc și ridica comenzile efectuate online. În showroom-urile eMAG, clienții pot aplica și pentru creditare prin intermediul serviciului eCredit și beneficia de programul de Buy back pentru telefoane mobile, dar și de testarea telefoanelor și televizoarelor la livrare.

    Showroom-urile din București, depozitele și sediul central au primit certificarea DEKRA Trusted Facility, care atestă faptul că în interiorul lor sunt respectate normele igienico-sanitare.

    Regulamentul privind serviciile digitale

    Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o Piață Unică pentru Serviciile Digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale) cunoscut și ca DSA a intrat în vigoare pe 16 noiembrie 2022.

    Regulamentul stabilește un nou set de reguli ce fac parte din Strategia digitală europeană și urmărește să creeze un mediu digital mai sigur atât pentru utilizatori cât și pentru întreprinderi.

    În conformitate cu prevederilor art. 24 alin 2 din DSA, „până la 17 februarie 2023 si, ulterior, cel puțin o dată la sase luni, furnizorii de platforme online publică, pentru fiecare platformă online sau motor de căutare online, într-o secțiune accesibilă publicului a interfeței lor online, informații privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului din Uniune…”.

    Dante International S.A. raportează o medie de 2,428,644 destinatari activi la nivel global și o medie de 1,771,413 destinatari activi la nivelul platformei emag.ro pentru perioada 01.02.2024 – 31.07.2024.

    Serviciul Genius

    Pentru clienții care caută o experiență de shopping fără efort, mai mult timp liber pentru tot ce e cu adevărat important pentru ei și mai multe economii, am lansat în 2020 eMAG Genius, serviciul care oferă livrare gratuită, rapidă și flexibilă la easybox sau prin curier și retur gratuit în 60 de zile.

    Află mai multe despre Genius aici.

    Serviciile de plată flexibilă

    În 2022 am lansat și serviciile de plată flexibilă printr-un parteneriat cu PayU. Astfel, clienții eligibili pot beneficia de soluții de plată în 4 rate sau după 30 zile pentru cumpărăturile din platforma eMAG.

    Acestea se adaugă creditului 100% online, un serviciu prin care clienții pot obține, în mai puțin de zece minute, online, fără niciun drum la bancă, finanțare pentru cumpărături. Soluția online are o dobândă avantajoasă, similară creditelor de nevoi personale din piață.

    Află mai multe despre serviciile de plată flexibile aici.

    Despre platformă

    Comercianţii români au posibilitatea de a-şi lista şi prezenta gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG, având astfel acces la o bază de 500.000 de potenţiali clienţi care vizitează zilnic platforma. Astăzi, platforma numără zeci de mii de selleri. Pentru a vinde pe eMAG este simplu și nu este nevoie decât de un laptop conectat la internet, carte de identitate și actele firmei. Procesul de înrolare este rapid, iar în cel mult trei zile oricine poate vinde online și își poate monitoriza evoluția afacerii în timp real.

    Află mai multe aici.

    Suport logistic integrat

    Prin Fulfilment by eMAG, sellerii au la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și customer care. Practic, sunt degrevați de sarcinile logistice pentru a se concentra mai mult pe business.

    eMAG Genius pentru sellerii din eMAG Marketplace

    Serviciul prin care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și pot obţine vânzări mai mari prin: transport gratuit pentru comenzile la easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit in 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.

    Seller credit

    Prima linie de finanţare cu dobândă zero. Acesta este un proiect de finanţare gândit împreună cu partenerul Idea::Bank prin care sellerii sunt susținuți să-şi ducă afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.

    eMAG ads

    Prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC), prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți, în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.

    eMAG Academy

    Toți partenerii din eMAG Marketplace au acces la tutoriale și programe de învățare, care însumează peste 400 de ore de training și care îi ghidează pas cu pas în gestionarea afacerii lor în platformă.

    eMAG Marketplace app

    La finalul lui 2021, eMAG a lansat și prima aplicație dedicată antreprenorilor care dezvoltă afaceri online special pentru partenerii din Marketplace, care astfel își pot monitoriza activitatea pe platformă. Prin intermediul aplicației, antreprenorii prezenți pe platformă își pot monitoriza starea generală a contului, precum și indicatorii de vânzări, dar și detalii despre fiecare comandă pe care o primesc, putând să o proceseze direct de pe telefonul mobil.

    Impactul nostru în regiunea Europei Centrale și de Est

    Exportăm soluții inovatoare și know-how și încurajăm expansiunea economiei românești dincolo de granițele sale geografice. În plin proces de tranziție digitală a României, ne dorim să servim drept sursă de inspirație pentru antreprenorii români și să contribuim la creionarea României ca exportator de tehnologie și bune-practici.

    Suntem una dintre puținele companii românești care au o prezență importantă în regiune, fiind activi în principal pe piețele din Bulgaria și Ungaria.

    eMAG Ungaria

    În martie 2019 am anunțat fuziunea eMAG Ungaria cu Extreme Digital. Țintim prin această decizie să construim una dintre cele mai importante companii din sectorul comerțului electronic din Europa Centrală și de Est. Prin această fuziune exportăm în regiune tehnologia dezvoltată de eMAG în România, care va ajunge astfel în Austria, Croația, Cehia, Slovacia și Slovenia. Am dezvoltat conceptul de Marketplace și în Ungaria.

    În același timp, dezvoltăm servicii care să sprijine comerțul transfrontalier:

    • Livrare door-to-door între cele 3 țări (România, Bulgaria și Ungaria pentru început)
    • Serviciu de fulfilment lansat în septembrie 2021
    • Inteligența Artificială pentru traducerea automată a specificațiilor produselor
    • Customer care pentru produsele comercializate cross-border

    Am extins serviciile pentru comercianții prezenți în Marketplace Ungaria și am facut posibilă atât livrarea acasă sau la easybox, cât și returul de acasă, pentru Budapesta și împrejurimile sale.

    eMAG Bulgaria

    Ca parte a strategiei de dezvoltare în Bulgaria, în 2020 am deschis primul showroom, la Sofia, iar astăzi eMAG este unul dintre liderii în comerț online din Bulgaria. Creșterea a fost accelerată de extinderea gamei de produse, precum și de investițiile în tehnologie pentru a oferi o experiență de cumpărături mai plăcută atât clienților noștri, cât și partenerilor din Marketplace.

  • Servicii proprii eMAG

    Aplicația eMAG

    Lansată în 2014, aplicația eMAG este îmbunătățită permanent astfel încât utilizatorii să poată descoperi cu ușurință produsele pe care doresc să le cumpere, să poată accesa rapid serviciile dedicate lor, să își urmărească comenzile sau să găsească ușor soluțiile de plată disponibile. Tocmai de aceea, mai mult de jumătate din comenzile de pe eMAG sunt plasate prin aplicație, în creștere de la an la an.

    Milioane de produse din zeci de categorii

    În fiecare an am crescut numărul de produse pe care le punem la dispoziția clienților prin platforma noastră universală de shopping. De la electrocasnice la fashion, de la produse pentru casă și grădină la jucării pentru copii, de la produse pentru curățenia casei la cosmetice, de la accesorii auto la produse pentru animalele de companie, clienții pot cumpăra dintre cele peste 10 milioane de produse vândute direct de eMAG sau de către parteneri prin eMAG Marketplace.

    Soluțiile de livrare

    Lansat în 2018 de firma de curierat Sameday, easybox le permite clienților eMAG să comande oricând și să își ridice comanda la orice oră din zi și din noapte. Rețeaua easybox continuă să crească în fiecare an, contribuind la reducerea traficului în orașe și diminuând în același timp emisiile generate în urma livrării last mile. Prin noi dezvoltări tehnologice, începând din 2020, eMAG a introdus și funcția de retur a produselor prin rețeaua easybox.

    Lanțul logistic eMAG

    Creșterea fără precedent a pieței de ecommerce din România și din regiune a determinat eMAG să caute în permanență să investească în extinderea capacității de depozitare și procesare a comenzilor.

    După o primă investiție de peste 65 de milioane de euro în 2018 într-un depozit cu o suprafață echivalentă a 20 de terenuri de fotbal, cel mai mare din Europa de Est, eMAG a demarat în 2020 o nouă investiție de peste 90 de milioane de euro într-un hub logistic situat la kilometrul 19 al autostrăzii A1, cu o suprafață de 130.000 mp. 

    Noul hub va fi pus la dispoziția  antreprenorilor care vor să evolueze în noua economie și să facă comerț online folosind infrastructura pusă la dispoziție de eMAG. În toamna lui 2022, după finalizarea investițiilor în tehnologie cu rafturi automatizate și roboți care fac picking de marfă, capacitatea de procesare a noului hub eMAG va crește la 500.000 de colete zilnic.

    Showroom-urile eMAG

    Căutăm în permanență să fim aproape de clienții noștri, oriunde ar avea nevoie de noi, astfel că rețeaua noastră de showroom-uri se extinde permanent.  În fiecare dintre ele, clienții beneficiază de consultanță specializată și pot lua contact și testa o gamă variată de branduri de top din domeniul electro-IT care folosesc tehnologii de ultimă generație. De asemenea în aceste centre pot returna produse în cazul în care se răzgândesc și ridica comenzile efectuate online. În showroom-urile eMAG, clienții pot aplica și pentru creditare prin intermediul serviciului eCredit și beneficia de programul de Buy back pentru telefoane mobile, dar și de testarea telefoanelor și televizoarelor la livrare.

    Showroom-urile din București, depozitele și sediul central au primit certificarea DEKRA Trusted Facility, care atestă faptul că în interiorul lor sunt respectate normele igienico-sanitare.

    Regulamentul privind serviciile digitale

    Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o Piață Unică pentru Serviciile Digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale) cunoscut și ca DSA a intrat în vigoare pe 16 noiembrie 2022.

    Regulamentul stabilește un nou set de reguli ce fac parte din Strategia digitală europeană și urmărește să creeze un mediu digital mai sigur atât pentru utilizatori cât și pentru întreprinderi.

    În conformitate cu prevederilor art. 24 alin 2 din DSA, „până la 17 februarie 2023 si, ulterior, cel puțin o dată la sase luni, furnizorii de platforme online publică, pentru fiecare platformă online sau motor de căutare online, într-o secțiune accesibilă publicului a interfeței lor online, informații privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului din Uniune…”.

    Dante International S.A. raportează o medie de 2,428,644 destinatari activi la nivel global și o medie de 1,771,413 destinatari activi la nivelul platformei emag.ro pentru perioada 01.02.2024 – 31.07.2024.

    Serviciul Genius

    Pentru clienții care caută o experiență de shopping fără efort, mai mult timp liber pentru tot ce e cu adevărat important pentru ei și mai multe economii, am lansat în 2020 eMAG Genius, serviciul care oferă livrare gratuită, rapidă și flexibilă la easybox sau prin curier și retur gratuit în 60 de zile.

    Află mai multe despre Genius aici.

    Serviciile de plată flexibilă

    În 2022 am lansat și serviciile de plată flexibilă printr-un parteneriat cu PayU. Astfel, clienții eligibili pot beneficia de soluții de plată în 4 rate sau după 30 zile pentru cumpărăturile din platforma eMAG.

    Acestea se adaugă creditului 100% online, un serviciu prin care clienții pot obține, în mai puțin de zece minute, online, fără niciun drum la bancă, finanțare pentru cumpărături. Soluția online are o dobândă avantajoasă, similară creditelor de nevoi personale din piață.

    Află mai multe despre serviciile de plată flexibile aici.

    Despre platformă

    Comercianţii români au posibilitatea de a-şi lista şi prezenta gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG, având astfel acces la o bază de 500.000 de potenţiali clienţi care vizitează zilnic platforma. Astăzi, platforma numără zeci de mii de selleri. Pentru a vinde pe eMAG este simplu și nu este nevoie decât de un laptop conectat la internet, carte de identitate și actele firmei. Procesul de înrolare este rapid, iar în cel mult trei zile oricine poate vinde online și își poate monitoriza evoluția afacerii în timp real.

    Află mai multe aici.

    Suport logistic integrat

    Prin Fulfilment by eMAG, sellerii au la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și customer care. Practic, sunt degrevați de sarcinile logistice pentru a se concentra mai mult pe business.

    eMAG Genius pentru sellerii din eMAG Marketplace

    Serviciul prin care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și pot obţine vânzări mai mari prin: transport gratuit pentru comenzile la easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit in 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.

    Seller credit

    Prima linie de finanţare cu dobândă zero. Acesta este un proiect de finanţare gândit împreună cu partenerul Idea::Bank prin care sellerii sunt susținuți să-şi ducă afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.

    eMAG ads

    Prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC), prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți, în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.

    eMAG Academy

    Toți partenerii din eMAG Marketplace au acces la tutoriale și programe de învățare, care însumează peste 400 de ore de training și care îi ghidează pas cu pas în gestionarea afacerii lor în platformă.

    eMAG Marketplace app

    La finalul lui 2021, eMAG a lansat și prima aplicație dedicată antreprenorilor care dezvoltă afaceri online special pentru partenerii din Marketplace, care astfel își pot monitoriza activitatea pe platformă. Prin intermediul aplicației, antreprenorii prezenți pe platformă își pot monitoriza starea generală a contului, precum și indicatorii de vânzări, dar și detalii despre fiecare comandă pe care o primesc, putând să o proceseze direct de pe telefonul mobil.

    Impactul nostru în regiunea Europei Centrale și de Est

    Exportăm soluții inovatoare și know-how și încurajăm expansiunea economiei românești dincolo de granițele sale geografice. În plin proces de tranziție digitală a României, ne dorim să servim drept sursă de inspirație pentru antreprenorii români și să contribuim la creionarea României ca exportator de tehnologie și bune-practici.

    Suntem una dintre puținele companii românești care au o prezență importantă în regiune, fiind activi în principal pe piețele din Bulgaria și Ungaria.

    eMAG Ungaria

    În martie 2019 am anunțat fuziunea eMAG Ungaria cu Extreme Digital. Țintim prin această decizie să construim una dintre cele mai importante companii din sectorul comerțului electronic din Europa Centrală și de Est. Prin această fuziune exportăm în regiune tehnologia dezvoltată de eMAG în România, care va ajunge astfel în Austria, Croația, Cehia, Slovacia și Slovenia. Am dezvoltat conceptul de Marketplace și în Ungaria.

    În același timp, dezvoltăm servicii care să sprijine comerțul transfrontalier:

    • Livrare door-to-door între cele 3 țări (România, Bulgaria și Ungaria pentru început)
    • Serviciu de fulfilment lansat în septembrie 2021
    • Inteligența Artificială pentru traducerea automată a specificațiilor produselor
    • Customer care pentru produsele comercializate cross-border

    Am extins serviciile pentru comercianții prezenți în Marketplace Ungaria și am facut posibilă atât livrarea acasă sau la easybox, cât și returul de acasă, pentru Budapesta și împrejurimile sale.

    eMAG Bulgaria

    Ca parte a strategiei de dezvoltare în Bulgaria, în 2020 am deschis primul showroom, la Sofia, iar astăzi eMAG este unul dintre liderii în comerț online din Bulgaria. Creșterea a fost accelerată de extinderea gamei de produse, precum și de investițiile în tehnologie pentru a oferi o experiență de cumpărături mai plăcută atât clienților noștri, cât și partenerilor din Marketplace.

  • eMAG Marketplace

    Aplicația eMAG

    Lansată în 2014, aplicația eMAG este îmbunătățită permanent astfel încât utilizatorii să poată descoperi cu ușurință produsele pe care doresc să le cumpere, să poată accesa rapid serviciile dedicate lor, să își urmărească comenzile sau să găsească ușor soluțiile de plată disponibile. Tocmai de aceea, mai mult de jumătate din comenzile de pe eMAG sunt plasate prin aplicație, în creștere de la an la an.

    Milioane de produse din zeci de categorii

    În fiecare an am crescut numărul de produse pe care le punem la dispoziția clienților prin platforma noastră universală de shopping. De la electrocasnice la fashion, de la produse pentru casă și grădină la jucării pentru copii, de la produse pentru curățenia casei la cosmetice, de la accesorii auto la produse pentru animalele de companie, clienții pot cumpăra dintre cele peste 10 milioane de produse vândute direct de eMAG sau de către parteneri prin eMAG Marketplace.

    Soluțiile de livrare

    Lansat în 2018 de firma de curierat Sameday, easybox le permite clienților eMAG să comande oricând și să își ridice comanda la orice oră din zi și din noapte. Rețeaua easybox continuă să crească în fiecare an, contribuind la reducerea traficului în orașe și diminuând în același timp emisiile generate în urma livrării last mile. Prin noi dezvoltări tehnologice, începând din 2020, eMAG a introdus și funcția de retur a produselor prin rețeaua easybox.

    Lanțul logistic eMAG

    Creșterea fără precedent a pieței de ecommerce din România și din regiune a determinat eMAG să caute în permanență să investească în extinderea capacității de depozitare și procesare a comenzilor.

    După o primă investiție de peste 65 de milioane de euro în 2018 într-un depozit cu o suprafață echivalentă a 20 de terenuri de fotbal, cel mai mare din Europa de Est, eMAG a demarat în 2020 o nouă investiție de peste 90 de milioane de euro într-un hub logistic situat la kilometrul 19 al autostrăzii A1, cu o suprafață de 130.000 mp. 

    Noul hub va fi pus la dispoziția  antreprenorilor care vor să evolueze în noua economie și să facă comerț online folosind infrastructura pusă la dispoziție de eMAG. În toamna lui 2022, după finalizarea investițiilor în tehnologie cu rafturi automatizate și roboți care fac picking de marfă, capacitatea de procesare a noului hub eMAG va crește la 500.000 de colete zilnic.

    Showroom-urile eMAG

    Căutăm în permanență să fim aproape de clienții noștri, oriunde ar avea nevoie de noi, astfel că rețeaua noastră de showroom-uri se extinde permanent.  În fiecare dintre ele, clienții beneficiază de consultanță specializată și pot lua contact și testa o gamă variată de branduri de top din domeniul electro-IT care folosesc tehnologii de ultimă generație. De asemenea în aceste centre pot returna produse în cazul în care se răzgândesc și ridica comenzile efectuate online. În showroom-urile eMAG, clienții pot aplica și pentru creditare prin intermediul serviciului eCredit și beneficia de programul de Buy back pentru telefoane mobile, dar și de testarea telefoanelor și televizoarelor la livrare.

    Showroom-urile din București, depozitele și sediul central au primit certificarea DEKRA Trusted Facility, care atestă faptul că în interiorul lor sunt respectate normele igienico-sanitare.

    Regulamentul privind serviciile digitale

    Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o Piață Unică pentru Serviciile Digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale) cunoscut și ca DSA a intrat în vigoare pe 16 noiembrie 2022.

    Regulamentul stabilește un nou set de reguli ce fac parte din Strategia digitală europeană și urmărește să creeze un mediu digital mai sigur atât pentru utilizatori cât și pentru întreprinderi.

    În conformitate cu prevederilor art. 24 alin 2 din DSA, „până la 17 februarie 2023 si, ulterior, cel puțin o dată la sase luni, furnizorii de platforme online publică, pentru fiecare platformă online sau motor de căutare online, într-o secțiune accesibilă publicului a interfeței lor online, informații privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului din Uniune…”.

    Dante International S.A. raportează o medie de 2,428,644 destinatari activi la nivel global și o medie de 1,771,413 destinatari activi la nivelul platformei emag.ro pentru perioada 01.02.2024 – 31.07.2024.

    Serviciul Genius

    Pentru clienții care caută o experiență de shopping fără efort, mai mult timp liber pentru tot ce e cu adevărat important pentru ei și mai multe economii, am lansat în 2020 eMAG Genius, serviciul care oferă livrare gratuită, rapidă și flexibilă la easybox sau prin curier și retur gratuit în 60 de zile.

    Află mai multe despre Genius aici.

    Serviciile de plată flexibilă

    În 2022 am lansat și serviciile de plată flexibilă printr-un parteneriat cu PayU. Astfel, clienții eligibili pot beneficia de soluții de plată în 4 rate sau după 30 zile pentru cumpărăturile din platforma eMAG.

    Acestea se adaugă creditului 100% online, un serviciu prin care clienții pot obține, în mai puțin de zece minute, online, fără niciun drum la bancă, finanțare pentru cumpărături. Soluția online are o dobândă avantajoasă, similară creditelor de nevoi personale din piață.

    Află mai multe despre serviciile de plată flexibile aici.

    Despre platformă

    Comercianţii români au posibilitatea de a-şi lista şi prezenta gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG, având astfel acces la o bază de 500.000 de potenţiali clienţi care vizitează zilnic platforma. Astăzi, platforma numără zeci de mii de selleri. Pentru a vinde pe eMAG este simplu și nu este nevoie decât de un laptop conectat la internet, carte de identitate și actele firmei. Procesul de înrolare este rapid, iar în cel mult trei zile oricine poate vinde online și își poate monitoriza evoluția afacerii în timp real.

    Află mai multe aici.

    Suport logistic integrat

    Prin Fulfilment by eMAG, sellerii au la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și customer care. Practic, sunt degrevați de sarcinile logistice pentru a se concentra mai mult pe business.

    eMAG Genius pentru sellerii din eMAG Marketplace

    Serviciul prin care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și pot obţine vânzări mai mari prin: transport gratuit pentru comenzile la easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit in 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.

    Seller credit

    Prima linie de finanţare cu dobândă zero. Acesta este un proiect de finanţare gândit împreună cu partenerul Idea::Bank prin care sellerii sunt susținuți să-şi ducă afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.

    eMAG ads

    Prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC), prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți, în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.

    eMAG Academy

    Toți partenerii din eMAG Marketplace au acces la tutoriale și programe de învățare, care însumează peste 400 de ore de training și care îi ghidează pas cu pas în gestionarea afacerii lor în platformă.

    eMAG Marketplace app

    La finalul lui 2021, eMAG a lansat și prima aplicație dedicată antreprenorilor care dezvoltă afaceri online special pentru partenerii din Marketplace, care astfel își pot monitoriza activitatea pe platformă. Prin intermediul aplicației, antreprenorii prezenți pe platformă își pot monitoriza starea generală a contului, precum și indicatorii de vânzări, dar și detalii despre fiecare comandă pe care o primesc, putând să o proceseze direct de pe telefonul mobil.

    Impactul nostru în regiunea Europei Centrale și de Est

    Exportăm soluții inovatoare și know-how și încurajăm expansiunea economiei românești dincolo de granițele sale geografice. În plin proces de tranziție digitală a României, ne dorim să servim drept sursă de inspirație pentru antreprenorii români și să contribuim la creionarea României ca exportator de tehnologie și bune-practici.

    Suntem una dintre puținele companii românești care au o prezență importantă în regiune, fiind activi în principal pe piețele din Bulgaria și Ungaria.

    eMAG Ungaria

    În martie 2019 am anunțat fuziunea eMAG Ungaria cu Extreme Digital. Țintim prin această decizie să construim una dintre cele mai importante companii din sectorul comerțului electronic din Europa Centrală și de Est. Prin această fuziune exportăm în regiune tehnologia dezvoltată de eMAG în România, care va ajunge astfel în Austria, Croația, Cehia, Slovacia și Slovenia. Am dezvoltat conceptul de Marketplace și în Ungaria.

    În același timp, dezvoltăm servicii care să sprijine comerțul transfrontalier:

    • Livrare door-to-door între cele 3 țări (România, Bulgaria și Ungaria pentru început)
    • Serviciu de fulfilment lansat în septembrie 2021
    • Inteligența Artificială pentru traducerea automată a specificațiilor produselor
    • Customer care pentru produsele comercializate cross-border

    Am extins serviciile pentru comercianții prezenți în Marketplace Ungaria și am facut posibilă atât livrarea acasă sau la easybox, cât și returul de acasă, pentru Budapesta și împrejurimile sale.

    eMAG Bulgaria

    Ca parte a strategiei de dezvoltare în Bulgaria, în 2020 am deschis primul showroom, la Sofia, iar astăzi eMAG este unul dintre liderii în comerț online din Bulgaria. Creșterea a fost accelerată de extinderea gamei de produse, precum și de investițiile în tehnologie pentru a oferi o experiență de cumpărături mai plăcută atât clienților noștri, cât și partenerilor din Marketplace.

  • eMAG în regiune

    Aplicația eMAG

    Lansată în 2014, aplicația eMAG este îmbunătățită permanent astfel încât utilizatorii să poată descoperi cu ușurință produsele pe care doresc să le cumpere, să poată accesa rapid serviciile dedicate lor, să își urmărească comenzile sau să găsească ușor soluțiile de plată disponibile. Tocmai de aceea, mai mult de jumătate din comenzile de pe eMAG sunt plasate prin aplicație, în creștere de la an la an.

    Milioane de produse din zeci de categorii

    În fiecare an am crescut numărul de produse pe care le punem la dispoziția clienților prin platforma noastră universală de shopping. De la electrocasnice la fashion, de la produse pentru casă și grădină la jucării pentru copii, de la produse pentru curățenia casei la cosmetice, de la accesorii auto la produse pentru animalele de companie, clienții pot cumpăra dintre cele peste 10 milioane de produse vândute direct de eMAG sau de către parteneri prin eMAG Marketplace.

    Soluțiile de livrare

    Lansat în 2018 de firma de curierat Sameday, easybox le permite clienților eMAG să comande oricând și să își ridice comanda la orice oră din zi și din noapte. Rețeaua easybox continuă să crească în fiecare an, contribuind la reducerea traficului în orașe și diminuând în același timp emisiile generate în urma livrării last mile. Prin noi dezvoltări tehnologice, începând din 2020, eMAG a introdus și funcția de retur a produselor prin rețeaua easybox.

    Lanțul logistic eMAG

    Creșterea fără precedent a pieței de ecommerce din România și din regiune a determinat eMAG să caute în permanență să investească în extinderea capacității de depozitare și procesare a comenzilor.

    După o primă investiție de peste 65 de milioane de euro în 2018 într-un depozit cu o suprafață echivalentă a 20 de terenuri de fotbal, cel mai mare din Europa de Est, eMAG a demarat în 2020 o nouă investiție de peste 90 de milioane de euro într-un hub logistic situat la kilometrul 19 al autostrăzii A1, cu o suprafață de 130.000 mp. 

    Noul hub va fi pus la dispoziția  antreprenorilor care vor să evolueze în noua economie și să facă comerț online folosind infrastructura pusă la dispoziție de eMAG. În toamna lui 2022, după finalizarea investițiilor în tehnologie cu rafturi automatizate și roboți care fac picking de marfă, capacitatea de procesare a noului hub eMAG va crește la 500.000 de colete zilnic.

    Showroom-urile eMAG

    Căutăm în permanență să fim aproape de clienții noștri, oriunde ar avea nevoie de noi, astfel că rețeaua noastră de showroom-uri se extinde permanent.  În fiecare dintre ele, clienții beneficiază de consultanță specializată și pot lua contact și testa o gamă variată de branduri de top din domeniul electro-IT care folosesc tehnologii de ultimă generație. De asemenea în aceste centre pot returna produse în cazul în care se răzgândesc și ridica comenzile efectuate online. În showroom-urile eMAG, clienții pot aplica și pentru creditare prin intermediul serviciului eCredit și beneficia de programul de Buy back pentru telefoane mobile, dar și de testarea telefoanelor și televizoarelor la livrare.

    Showroom-urile din București, depozitele și sediul central au primit certificarea DEKRA Trusted Facility, care atestă faptul că în interiorul lor sunt respectate normele igienico-sanitare.

    Regulamentul privind serviciile digitale

    Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o Piață Unică pentru Serviciile Digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale) cunoscut și ca DSA a intrat în vigoare pe 16 noiembrie 2022.

    Regulamentul stabilește un nou set de reguli ce fac parte din Strategia digitală europeană și urmărește să creeze un mediu digital mai sigur atât pentru utilizatori cât și pentru întreprinderi.

    În conformitate cu prevederilor art. 24 alin 2 din DSA, „până la 17 februarie 2023 si, ulterior, cel puțin o dată la sase luni, furnizorii de platforme online publică, pentru fiecare platformă online sau motor de căutare online, într-o secțiune accesibilă publicului a interfeței lor online, informații privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului din Uniune…”.

    Dante International S.A. raportează o medie de 2,428,644 destinatari activi la nivel global și o medie de 1,771,413 destinatari activi la nivelul platformei emag.ro pentru perioada 01.02.2024 – 31.07.2024.

    Serviciul Genius

    Pentru clienții care caută o experiență de shopping fără efort, mai mult timp liber pentru tot ce e cu adevărat important pentru ei și mai multe economii, am lansat în 2020 eMAG Genius, serviciul care oferă livrare gratuită, rapidă și flexibilă la easybox sau prin curier și retur gratuit în 60 de zile.

    Află mai multe despre Genius aici.

    Serviciile de plată flexibilă

    În 2022 am lansat și serviciile de plată flexibilă printr-un parteneriat cu PayU. Astfel, clienții eligibili pot beneficia de soluții de plată în 4 rate sau după 30 zile pentru cumpărăturile din platforma eMAG.

    Acestea se adaugă creditului 100% online, un serviciu prin care clienții pot obține, în mai puțin de zece minute, online, fără niciun drum la bancă, finanțare pentru cumpărături. Soluția online are o dobândă avantajoasă, similară creditelor de nevoi personale din piață.

    Află mai multe despre serviciile de plată flexibile aici.

    Despre platformă

    Comercianţii români au posibilitatea de a-şi lista şi prezenta gratuit oferta de produse prin intermediul platformei Marketplace, dezvoltată de eMAG, având astfel acces la o bază de 500.000 de potenţiali clienţi care vizitează zilnic platforma. Astăzi, platforma numără zeci de mii de selleri. Pentru a vinde pe eMAG este simplu și nu este nevoie decât de un laptop conectat la internet, carte de identitate și actele firmei. Procesul de înrolare este rapid, iar în cel mult trei zile oricine poate vinde online și își poate monitoriza evoluția afacerii în timp real.

    Află mai multe aici.

    Suport logistic integrat

    Prin Fulfilment by eMAG, sellerii au la dispoziție servicii de depozitare, preluare comenzi, picking, packing și livrare. eMAG se ocupă de gestionarea cererilor de retur și customer care. Practic, sunt degrevați de sarcinile logistice pentru a se concentra mai mult pe business.

    eMAG Genius pentru sellerii din eMAG Marketplace

    Serviciul prin care partenerii eMAG își pot atrage fidelizarea clienților și pot obţine vânzări mai mari prin: transport gratuit pentru comenzile la easybox, livrare rapidă a doua zi pentru comenzile prin curier, retur gratuit in 60 de zile pentru membrii Genius sau oferte exclusive săptămânale pentru clienții eMAG Genius.

    Seller credit

    Prima linie de finanţare cu dobândă zero. Acesta este un proiect de finanţare gândit împreună cu partenerul Idea::Bank prin care sellerii sunt susținuți să-şi ducă afacerea de pe eMAG Marketplace la următorul nivel.

    eMAG ads

    Prin intermediul eMAG Ads partenerii pot beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC), prin care au posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună într-un grup de oferte și care le va permite să promoveze un produs sau o selecție de produse către clienți, în timp ce ei navighează și caută produse pe eMAG.

    eMAG Academy

    Toți partenerii din eMAG Marketplace au acces la tutoriale și programe de învățare, care însumează peste 400 de ore de training și care îi ghidează pas cu pas în gestionarea afacerii lor în platformă.

    eMAG Marketplace app

    La finalul lui 2021, eMAG a lansat și prima aplicație dedicată antreprenorilor care dezvoltă afaceri online special pentru partenerii din Marketplace, care astfel își pot monitoriza activitatea pe platformă. Prin intermediul aplicației, antreprenorii prezenți pe platformă își pot monitoriza starea generală a contului, precum și indicatorii de vânzări, dar și detalii despre fiecare comandă pe care o primesc, putând să o proceseze direct de pe telefonul mobil.

    Impactul nostru în regiunea Europei Centrale și de Est

    Exportăm soluții inovatoare și know-how și încurajăm expansiunea economiei românești dincolo de granițele sale geografice. În plin proces de tranziție digitală a României, ne dorim să servim drept sursă de inspirație pentru antreprenorii români și să contribuim la creionarea României ca exportator de tehnologie și bune-practici.

    Suntem una dintre puținele companii românești care au o prezență importantă în regiune, fiind activi în principal pe piețele din Bulgaria și Ungaria.

    eMAG Ungaria

    În martie 2019 am anunțat fuziunea eMAG Ungaria cu Extreme Digital. Țintim prin această decizie să construim una dintre cele mai importante companii din sectorul comerțului electronic din Europa Centrală și de Est. Prin această fuziune exportăm în regiune tehnologia dezvoltată de eMAG în România, care va ajunge astfel în Austria, Croația, Cehia, Slovacia și Slovenia. Am dezvoltat conceptul de Marketplace și în Ungaria.

    În același timp, dezvoltăm servicii care să sprijine comerțul transfrontalier:

    • Livrare door-to-door între cele 3 țări (România, Bulgaria și Ungaria pentru început)
    • Serviciu de fulfilment lansat în septembrie 2021
    • Inteligența Artificială pentru traducerea automată a specificațiilor produselor
    • Customer care pentru produsele comercializate cross-border

    Am extins serviciile pentru comercianții prezenți în Marketplace Ungaria și am facut posibilă atât livrarea acasă sau la easybox, cât și returul de acasă, pentru Budapesta și împrejurimile sale.

    eMAG Bulgaria

    Ca parte a strategiei de dezvoltare în Bulgaria, în 2020 am deschis primul showroom, la Sofia, iar astăzi eMAG este unul dintre liderii în comerț online din Bulgaria. Creșterea a fost accelerată de extinderea gamei de produse, precum și de investițiile în tehnologie pentru a oferi o experiență de cumpărături mai plăcută atât clienților noștri, cât și partenerilor din Marketplace.