• Companie
  • Companie

  • Clienții intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei de Black Friday, cel mai mare buget de până acum
  • Investiții mari în infrastructura de comerț online: depozitele eMAG însumează 250.000 m2, de patru ori cât Casa Poporului
  • Rețea de 2.000 de unități easybox, dublu față de anul trecut
  • eMAG Genius este disponibil în majoritatea localităților și poate fi testat gratuit în această perioadă; clienții Genius vor primi o notificare în aplicație la start și vor beneficia de transport gratuit
  • Produse speciale: mașini, autorulote, combustibil, bilete de avion cu 50% reducere, experiențe inedite

A 11-a edițieBlack Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, are loc la eMAG pe 12 noiembrie. Pentru o experiență și mai bună de shopping, eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, iar clienții pot beneficia de reduceri totale de 330 milioane de lei la peste 4,5 milioane de produse, oferite de eMAG și de sellerii din Marketplace. Compania estimează anul acesta vânzări în valoare de aproximativ 615 milioane de lei.

În ultimul an, un număr semnificativ de clienți noi au făcut prima comandă online. Cei care comandau deja și-au diversificat coșul de cumpărături cu produse din categorii noi și au folosit tot mai mult plata cu cardul, care, de Black Friday, poate ajunge până la 60%, în creștere față de anul trecut.

Clienții așteaptă Black Friday pentru a găsi produsele de care au nevoie. În topul categoriilor de interes se regăsesc electrocasnicele mici, cu o creștere față de anul trecut, dar și televizoare, haine, telefoane mobile și electrocasnice mari, potrivit unui studiu realizat în luna octombrie de firma de cercetare de piață Kantar România. Astfel, 90% dintre români au auzit de Black Friday, iar cei care vor să cumpere intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei.

„De Black Friday ai ocazia să faci economii la ceea ce îți trebuie sau pur și simplu la ceea ce îți place. Black Friday este cel mai bun moment pentru achiziții, am negociat și noi și sellerii din Marketplace cu mii de producători și am concentrat acest efort pentru o singură zi, ziua cu cele mai multe reduceri din an, 12 noiembrie. Am investit masiv într-un nou depozit, în tehnologie și în rețeaua easybox pentru a le da oamenilor ocazia să se bucure de o experiență bună în ecommerce,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Pregătiri din timp

Ca în fiecare an, Black Friday a fost planificat cu atenție și eMAG a achiziționat stocurile de marfă din timp. În acest sens au ajutat și investițiile realizate în ultimii ani în extinderea depozitelor care acum se întind pe o suprafață de 250.000 de metri pătrați, de patru ori mai mare față de cea a Casei Poporului. Aceste investiții care doar în cazul noului hub de la Joița, utilizat în premieră de Black Friday, se ridică la aproape 100 de milioane de euro, au asigurat spațiul necesar pentru a fi păstrate stocurile suplimentare de produse achiziționate special din timp în pregătirea Black Friday. În plus, eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, dintre care 2,3 milioane au mers către achiziția de servere noi.

Comenzi livrate până pe 26 noiembrie

Pentru a livra toate comenzile până pe data de 26 noiembrie 2021, eMAG a suplimentat numărul de angajați cu 600 de oameni la depozite și în zona de customer care. Clienții vor putea opta pentru livrare la unul dintre cele peste 2.000 de easybox-uri din toată țara, de unde pot ridica produsele la orice oră din zi și din noapte, pentru ridicarea de la unul din cele 21 de showroom-uri eMAG, pentru livrare prin curier sau pot ridica de la oficiile poștale.

Notificare la start pentru clienții Genius

Clienții Genius activi și cei care testează, vor beneficia de transport gratuit și vor primi o notificare la startul evenimentului. În această perioadă, locuitorii din majoritatea orașelor din țară pot încerca gratuit acest serviciu timp de trei luni. eMAG Genius este disponibil pentru peste 10 milioane de locuitori din 353 de localități din țară.

Soluții flexibile de plată

Pentru a-și putea achiziționa produsele dorite fără a pune presiune pe bugetul personal, clienții eMAG vor avea la dispoziție opțiuni flexibile de plată: pot alege să achite cu cardul de credit, beneficiind de până la 40 de rate fără dobândă. Mai mult, cei care vor aplica pentru un card de cumpărături eMAG-Raiffeisen Bank vor primi un bonus de 100 de lei.

4,5 milioane de produse la ofertă, reduceri de 330 de milioane lei

În ziua cu cele mai multe reduceri din an, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, astfel:

75.000 de televizoare

130.000 de smartphone-uri și gadget-uri

30.000 laptopuri

35.000 frigidere și mașini de spălat

250.000 de electrocasnice mici

500.000 de produse fashion

300.000 de parfumuri și cosmetice

600.000 de jocuri și jucării

600.000 de articole pentru casă și grădină

150.000 de articole pentru sport și echipament sportiv

40 de tone de cafea

100.000 de sticle de băuturi alcoolice

150.000 de produse și echipamente medicale

1 milion de scutece

Produse speciale

Peste 47.000 de nopți de cazare în România și în afara țării

Peste 80.000 de litri de combustibil

Peste 5.000 de vouchere pentru bilete de avion, reduse cu 50%

Peste 27.000 de kilograme de carne de porc

Singura sticlă din România de Single Malt Talisker veche de 41 de ani la prețul de 13.999 de lei

Pachet de 12 sticle Jameson cu ciubăr la preț de 4.999 de lei

Autorulote pentru noi experiențe

Închirieri rulote, mașini, servicii taxi și car sharing

Abonamente de telefonie

Servicii medicale

Monede și lingouri de aur

Ceasuri și bijuterii de lux

Cursuri și experiențe inedite

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.