• Antreprenoriat
  • Antreprenoriat

Aproape 30.000 de comercianți parteneri eMAG Marketplace România vor putea, începând de astăzi, să își monitorizeze activitatea pe platformă prin intermediul primei aplicații dedicate antreprenorilor care își dezvoltă afacerea online.

Prin intermediul aplicației eMAG Marketplace antreprenorii prezenți pe platformă își vor putea monitoriza starea generală a contului, precum și indicatorii de vânzări, dar și detalii despre fiecare comandă pe care o vor primi și o vor putea procesa direct de pe telefonul mobil.

Totodată, ei vor putea scana codurile de bare ale produselor și vedea detalii specifice fiecăruia dintre ele, putându-se asigura că toate comenzile sunt complete și articolele comandate au fost adăugate în cutiile ce urmează să ajungă la clienți. Aplicația include și posibilitatea de a vizualiza ofertele puse la dispoziția clienților de către fiecare comerciant în parte, care poate primi prin intermediul acesteia inclusiv noutăți și recomandări privind dezvoltarea afacerii pe eMAG Marketplace.

Aplicația este în continuă dezvoltare, iar până la finalul anului viitor vor fi adăugate noi funcționalități care sa permita antreprenorilor să iși gestioneze afacerea de oriunde s-ar afla.

„Online-ul este un mediu dinamic, unde deseori deciziile trebuie luate foarte rapid. În spatele fiecărei decizii informate se află date și indicii legate de aspectele care trebuie îmbunătățite. Credem că partenerii noștri au acces acum și mai rapid și simplu la informații care să îi ajute să își gestioneze activitatea pe eMAG Marketplace cu ajutorul aplicației și, cel mai important, pot accesa informațiile oricând, de oriunde, fără a fi dependenți de un laptop sau de un computer”, a declarat Florin Filote, Vicepreședinte eMAG.

Noua aplicație poate fi descărcată gratuit din AppStore și Google Play, iar pentru a o accesa sellerii pot folosi datele de logare pe care le utilizează în mod curent pentru contul lor din eMAG Marketplace.

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.     

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius, prin care clienții beneficiază de livrare gratuită și rapidă, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.