- Tehnologie
- Tehnologie
- Abonament la livrări gratuite și oferte exclusive pentru 5 milioane de produse în eMAG, 155.000 de articole în FashionDays, 9.000 de restaurante și parteneri din Tazz și 20.000 de produse din Freshful
- Prețul abonamentului Genius rămâne același, 8,25 de lei/lună, 99 lei plătibil anual, indiferent de numărul de comenzi plasate
- Serviciul Genius poate fi încercat gratuit timp de 30 de zile cu comenzi nelimitate în cele patru platforme
- În plus, clienții Genius pot adăuga un membru al familiei în abonamentul existent, pe bază de invitație, cu ajutorul opțiunii Family din contul Genius
București, 15 iunie 2022. Abonamentul Genius trece la nivelul următor și devine disponibil pentru patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, FashionDays și Freshful, după doi ani în care 340.000 de români l-au integrat în rutina lor de shopping, beneficiind de cumpărături flexibile, fără efort, și economisind timp și bani.
Extinderea Genius vine atât ca rezultat al schimbării obiceiurilor de consum ale oamenilor, care și-au diversificat coșul de cumpărături, comandând online produse din tot mai multe categorii, cât și ca o soluție care îi ajută să își facă economii în perioada marcată de incertitudini pe care o traversăm.
Oricine poate beneficia de un abonament Genius și acces la cumpărături cu transport gratuit pentru milioane de produse din categorii diverse, din același cont: de la restaurante sau alimente pentru necesarul zilnic, fructe și legume sau băuturi, articole fashion sau produse pentru casă și grădină, inclusiv în weekend.
Astfel, clienții eMAG cu abonament Genius vor continua să poată cumpăra, cu livrare gratuită, oricare dintre cele 5 milioane de produse aflate în ofertă, vor beneficia de oferte exclusive, de livrare prioritară și de returul gratuit pentru 60 de zile. În Tazz, clienții Genius vor avea livrare gratuită pentru comenzile la peste 9.000 de restaurante sau magazine marcate Genius, precum și oferte exclusive. În FashionDays, clienții care au un abonament Genius vor putea beneficia de livrare gratuită și prioritară, oferte exclusive și retur gratuit pentru 60 de zile pentru oricare dintre cele 155.000 de articole aparținând unor branduri premium, inclusiv ale unor designeri români prezenți în oferta Romanian Corner.
Totodată, în Freshful pot comanda cu Genius dintre cele 20.000 de produse aflate în ofertă, selectând din intervalele de livrare gratuită marcate Genius. În cazul eMAG și FashionDays, livrarea este gratuită la easybox indiferent de valoarea comenzii, iar pentru livrarea la domiciliu comanda minimă este de 100 de lei. Tazz va livra gratuit comenzile care au o valoare de cel puțin 50 de lei, plasate de la restaurantele Genius. De asemenea, Freshful va livra gratuit comenzile cu o valoare de cel puțin 200 de lei în intervalele eligibile Genius.
Extinderea Genius în toate cele patru platforme vine de asemenea într-o perioadă marcată de creșterea prețurilor și a inflației, în care oamenii caută soluții inteligente ce îi pot ajuta să își mențină un standard de viață bun. În condițiile în care, în ultimul an, doar prețul motorinei a crescut cu peste 50%, abonamentul Genius rămâne la același preț de la lansarea de acum doi ani, respectiv 8,25 de lei/lună, plătibil anual, indiferent de numărul de comenzi plasate. În total, prețul anual al abonamentului Genius este de 99 de lei, echivalentul a aproximativ 10 litri de motorină.
„Când am lansat Genius, acum doi ani, am vrut să soluționăm cele mai importante nevoi ale clienților, respectiv livrarea gratuită, livrarea a doua zi pentru comenzi care pot fi plasate chiar și până la miezul nopții, livrarea în weekend și retur gratuit 60 de zile. Astăzi, toate acestea au devenit lucruri firești, care fac parte din noul stil de shopping al celor care prețuiesc timpul și care se bucură de beneficiile comerțului online. Integrarea Genius în Tazz, FashionDays și Freshful vine atât în sprijinul celor care comandă dintr-o varietate mare de produse, de la fashion la mâncare sau articole pentru casă, dar și al celor care apreciază ofertele exclusive prin care au acces la produse pe care poate altfel ar amâna să le cumpere, în această perioadă. Totodată acest pas vine și din dorința de a-i ajuta pe cei care vor să economisească bani, cât și pentru cei cărora le place să fie stăpâni pe timpul lor și vor să și-l petreacă într-un mod mai util decât mergând la magazin” a declarat Andrei Șercanean, VP ecommerce eMAG.
În medie, un client eMAG Genius a economisit 374 de lei într-un an din taxele de transport pe care altfel le-ar fi plătit dacă nu ar fi avut abonamentul. Cu noile beneficii în Tazz, FashionDays și Freshful, economiile vor fi cel puțin dublate.
Odată cu noua facilitate, clienții Genius vor avea posibilitatea să adauge un membru nou în abonamentul existent, pe bază de invitație, cu ajutorul opțiunii Family.