• Companie
  • Tehnologie
  • Companie
  • Tehnologie

  • Magazinul cuprinde peste 31.000 de produse: vitamine, suplimente alimentare pentru adulți și copii, dar și suplimente pentru sportivi
  • Un client eMAG alocă lunar, în medie, 138 de lei pe o comandă de vitamine și suplimente
  • La nivel european, vitaminele și suplimentele alimentare reprezintă 20% din coșul de cumpărături online

București, 17 octombrie 2023. eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop online și lansează  Nutrition & Vitamins Shop, dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare și remediilor naturiste. Astfel, clienții eMAG pot accesa mai ușor și mai rapid o gamă care conține peste 31.000 de produse din oferta proprie și a sellerilor din Marketplace destinate unui stil de viață sănătos.  De asemenea 70% din gamă este disponibilă cu livrare gratuită cu ajutorul cu serviciului Genius, folosit de peste 500.000 de clienți și disponibil în patru aplicații de shopping online- eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful.

În noul Nutrition & Vitamins Shop, clienții au la îndemână o gamă completă de produse pe care le pot găsi ușor în funcție de nevoile la care răspund, de la imunitate și sistem respirator, potrivite pentru sezonul de răceală și gripă, la produse care susțin sistemul muscular sau osos, produse pentru memorie, până la suplimente pentru sportivi și produse specifice sarcinii și alăptării.

Conform celor mai recente date de piață, vitaminele și suplimentele au intrat în coșul obișnuit de cumpărături al românilor, în contextul în care, în perioada pandemiei, cererea pentru aceste produse a crescut semnificativ. În acest sens, cele mai comandate produse de către clienții eMAG sunt produsele care conțin multivitamine, vitamina C, vitamina D, Omega 3, colagen și creatină, care sunt utilizate zilnic.

Evoluția segmentului de suplimente și vitamine este vizibilă și la nivel european, unde 20% dintre comenzile online au inclus și produse din această gamă în 2022, conform celor mai recente date din European E-Commerce Report. Pe eMAG, un client alocă, în medie, 138 lei pentru o comandă de suplimente și vitamine care include minimum două produse.

„Pe fondul preocupării crescute a clienților noștri pentru sănătate și starea de bine, lansăm Nutrition & Vitamins Shop, un nou shop-in-shop care să îi ajute să identifice mai ușor, odată cu sezonul rece, produse care să le susțină imunitatea. Noul shop-in-shop care integrează branduri cunoscute românești și internaționale și este construit cu sprijinul sellerilor din Marketplace se înscrie direcției noastre strategice de a le oferi clienților noștri o experiență de shopping cât mai prietenoasă, care să îi ajute să economisească timp și bani cu ajutorul tehnologiei și al instrumentelor pe care platforma eMAG le integrează,” a spus Simona Șahîn, demand director eMAG România.

Noul shop-in-shop eMAG include produse de la cei mai importanți producători locali și internaționali, precum SunWave Pharma, Mollers, Zdrovit sau Secom. Clienții vor beneficia și de serviciile consacrate eMAG, precum livrare a doua zi prin curier sau gratuit în easybox pentru clienții Genius.

Acesta este cel de-al treilea astfel de shop-in shop lansat de eMAG în ultima lună, după Dermato Shop și Drinks & Coffee shop-in-shop.

Despre eMAG 

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG. accesați about.emag.ro.