- Companie
- Companie
Clienții vor plăti aceeași taxă pentru orice comandă de la eMAG sau de la magazinele partenere
- Clienții de oriunde din țară vor achita aceeași taxă de livrare de 9,99 lei pe comandă pentru produsele eligibile, fie că o plasează la eMAG sau la un seller din Marketplace
- Taxa de livrarea la easybox pentru o comandă la un seller din Marketplace, în medie, cu 25% mai mică odată cu oferirea serviciului de către eMAG
- Abonații Genius beneficiază în continuare de livrarea gratuită la easybox pentru produsele marcate Genius
Începând de astăzi, clienții eMAG vor avea parte de un proces și mai simplificat de achiziție și de standarde uniforme în ce privește livrarea la easybox, fie că vor comanda de la eMAG sau de la un comerciant din Marketplace. Astfel, pentru orice comandă plasată unui seller pe eMAG, clienții vor achita o taxă fixă de 9,99 de lei pe comandă. În cazul în care un client plasează o comandă care conține produse de la mai mulți selleri, această taxă se va aplica pentru fiecare seller în parte. Serviciul rămâne gratuit pentru clienții care au un abonament Genius, pentru produsele cu marcajul Genius.
„Oamenii caută soluții cât mai simple, care să le ofere flexibilitate în organizarea timpului, iar cu ajutorul tehnologiei, livrarea la locker reușește acest lucru, dovadă fiind adopția foarte rapidă a acestei metode de către clienți, deoarece astăzi, una din două comenzi plasate pe eMAG este livrată la easybox. Mai mult, oferirea acestui serviciu de către eMAG și pentru comenzile plasate la selleri vine și cu economii la bugetele clienților, care acum vor achita o taxă de livrare, în medie, cu 25% mai mică pentru fiecare comandă pe care o efectuează în Marketplace”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
În ultimii ani, datorită evoluției accelerate a ecommerce, eMAG a investit în soluții menite să îmbunătățească experiența de shopping a clienților și să răspundă nevoii acestora de a câștiga timp liber pentru lucrurile importante din viața lor. Astfel, serviciul easybox, dezvoltat de către Sameday, care permite ridicarea și returul comenzii oricând, din proximitatea casei sau a biroului, a fost extins în toată țara, ajungând la 2.700 de unități. Dată fiind preferința tot mai accentuată a oamenilor pentru livrarea la locker, eMAG are în vedere extinderea acestui tip de serviciu și către rețelele altor curieri.
Totodată serviciul Genius cu livrare rapidă și transport gratuit la easybox a ajuns la peste 340.000 de clienți activi, care economisesc aproape patru zile din an, pe care altfel le-ar consuma în magazine sau pe drum către centrele comerciale.
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil.