• Companie
  • Companie

eMAG a intrat în etapa finală a fuziunii cu Extreme Digital în Ungaria. Clienții din Ungaria pot comanda acum de pe o platformă comună: eMAG.hu

  • Clienții Extreme Digital au migrat către platforma unică emag.hu și au acces la 4 milioane de produse din site sau din aplicația mobilă eMAG
  • Până la finalul anului, rețeaua easybox va crește de la 450 la 700 de unități
  • Operațiunile din Ungaria, reunite sub brandul eMAG

Fuziunea dintre eMAG și Extreme Digital a intrat în etapa finală care le dă posibilitatea clienților din Ungaria să acceseze aproape 4 milioane de produse de pe o platformă unică, eMAG.hu, inclusiv prin aplicația mobilă eMAG. Pe lângă simplificarea experienței de shopping, cei peste 2 milioane de clienți eMAG din Ungaria vor beneficia de acces la un număr mai mare de produse, prețuri mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare și retur la standarde înalte.

Astfel, anul acesta eMAG, împreună cu firma de curierat Sameday, vor extinde rețeaua easybox din Ungaria de la 450 la 700 de unități, pentru a le oferi clienților o experiență care răspunde noilor obiceiuri de consum amplificate de evoluția rapidă a ecommerce, mai mult timp pentru activitățile importante din viețile lor, dar și economii la bugetul personal.


Totodată, livrarea va fi accelerată odată cu finalizarea investiției în valoare de 100 de milioane de euro în primul depozit eMAG din afara României, situat în Dunaharaszti, lângă  Budapesta, la începutul lui 2023. În același timp, noul depozit le va facilita clienților din Ungaria accesul la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile.

Potrivit firmei de cercetare de piață GKID, eMAG este liderul sectorului de comerț online din Ungaria. La acest lucru contribuie semnificativ platforma eMAG Marketplace locală, unde activează și peste 2.000 de parteneri români, care realizează mai mult de 40% din veniturile platformei.

„Ne bucurăm că am ajuns în etapa în care activăm sub un singur brand, pe o platformă comună, și că le putem oferi clienților noștri din Ungaria o experientă de shopping superioară și servicii de livrare mai rapidă, cu ajutorul tehnologiei și al know-how-ului dezvoltate în România. Acest nou pas în dezvoltarea internațională a eMAG ne susține în strategia noastră de a crea cel mai mare ecosistem de ecommerce din regiune, prin oferirea unei game mai variate de produse și prin dezvoltarea de servicii care răspund nevoilor în continuă transformare ale clienților noștri din toate țările în care activăm,” a declarat Daniel Spiridon, VP Business Development & Strategy eMAG.

În vederea extinderii internaționale, care reprezintă un pilon de creștere pentru dezvoltarea companiei, eMAG a demarat anul trecut un plan de investiții de 785 milioane de lei pe următorii doi ani.

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil.