• Antreprenoriat
  • Companie
  • Tehnologie
  • Antreprenoriat
  • Companie
  • Tehnologie

  • Peste 450.000 clienți au comandat până la această oră de Black Friday, cheltuind, în medie, 1.160 lei per client
  • Numărul de plăți online cu cardul a ajuns la 62,7% din total, mai mult ca oricând
  • Jumătate de milion de produse vândute de partenerii din eMAG Marketplace

București, 11 noiembrie 2022. În primele zece ore de la startul Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, clienții a comandat peste 1,8 milioane produse dintr-o gamă variată de categorii, față de 1,6 milioane anul trecut, în același interval. Românii au profitat pe parcursul zilei de oferte foarte bune și au plasat comenzi în valoare de peste 521 milioane de lei, cu 30 de milioane de lei mai mult comparativ cu ediția anterioară.

74% dintre comenzile plasate până la ora 17:00 au fost efectuate cu livrare la easybox, în orașele în care serviciul disponibil. Mai bine de 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday.

Interesul mai mare ca oricând al oamenilor pentru reducerile de Black Friday s-a reflectat și în traficul record din aplicație și site. După zece ore de la startul evenimentului, s-au înregistrat peste 8 milioane de vizite pe eMAG, iar plata cu cardul a crescut la de la 56%, cât a fost în 2021, la 62%, cel mai înalt nivel de până acum.  

Black Friday este un moment foarte bun și pentru antreprenorii care vând prin intermediul eMAG Marketplace: 8.700 dintre sellerii care au participat la eveniment au vândut mai bine de jumătate de milion de produse, în creștere cu 20% față de anul trecut.

„Interesul crescut și rezultatele de până acum confirmă tendințele anului - oamenii preferă comerțul online pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Iar Black Friday rămâne cel mai așteptat moment de shopping din an, pentru care clienții alocă un buget semnificativ pentru lucrurile de care au nevoie. Am văzut anul acesta că oamenii au fost mult mai hotărâți și au știut clar ce au nevoie și au comandat, în medie, peste patru produse”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

Curiozități de Black Friday

  • Cea mai mare comandă de până acum a fost în valoare de 11.815 de lei și cuprinde 144  de produse, din categoriile electrocasnice mici, îngrijire casă, îngrijire personală, cosmetice, băcănie, fashion și sport
  • Secunda de aur: 7:24,06 cu vânzări de 211.500 de lei
  • Viteza de vânzare a produselor vedetă
    • Televizor Horizon LED 43HL7539U/C, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD la prețul de 799,99 reducere de 34,95% – 700 de bucăți în 18 de secunde de la start  -> 38 de televizoare pe secundă
    • Espressor automat De'Longhi Magnifica S ECAM 22.112.B, sistem manual de spumare, râșniță cu 13 setări, 1450 W, 15 bari, 1.8 l, Negru, 600 de bucăți, la 999 lei redus cu 570 de lei – 600 de bucăți în 62 de secunde -> 9 espressoare pe secundă
    • Televizor LG OLED OLED55C11LB, 139 cm, Smart, 4K Ultra HD, 100Hz, Clasa G, 400 bucăți, la 5.375 de lei redus de la 7.999 de lei – 400 de bucăți în 121 secunde -> 3 televizoare pe secundă
    • Tigaie Wok Tefal Simple Cook, Thermo-Signal, înveliș antiaderent din titan, 28 cm, 3.500 de bucăți, 49,99 lei redus de la 129,99 lei – 3.565 în 165 secunde -> 21 tigăi pe secundă

Număr produse vândute după 10 ore de la startul Black Friday

Vânzările pe categorii:
1. Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 102.000

2. TV, audio-video, gaming și cărți: 93.000

3. Electrocasnice mici și mari: 138.000

4. Telefoane, tablete și gadget-uri: 108.000

5. Jucării și articole pentru copii: 311.000

6. Fashion și sport: 75.000

7. Mobilă și casă: 153.000

8. Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 211.000

9. Băuturi, băcănie și petshop: 326.000

10. Bricolaj, grădină și auto: 106.000

Despre eMAG   

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.