• Companie
  • Tehnologie
  • Companie
  • Tehnologie

  • Peste 480.000 de clienți au comandat, în medie, 4,7 produse
  • Record la plățile online cu cardul: peste 75% din total

București, 10 noiembrie 2023. La 10 ore de la începerea Black Friday 23,clienții eMAG au comandat peste 2,2 milioane de produse din categorii diverse, cu 22% mai multe decât anul trecut. Românii au urmărit pe parcursul zilei ofertele la cel mai bun preț din an și au plasat comenzi în valoare de peste 610 milioane de lei.

În acest interval, comercianții din Marketplace prezenți în Black Friday au vândut peste 580.000 produse. De asemenea, până acum peste 600 dintre ei au realizat vânzări mai mari decât într-o lună obișnuită, iar evenimentul continuă până noaptea târziu. 

„Interesul extrem de mare al oamenilor în acest an arată că Black Friday este un eveniment relevant și așteptat de milioane de români care au găsit produse pentru nevoile lor, aproape de finalul unui an în care au resimțit presiunea crescută a inflației. Ne-am pregătit pentru ei și le-am pus la dispoziție un număr mai mare de oferte, iar șapte din zece sunt la cel mai mic preț din 2023. În plus, clienții pot accesa până la 4.000 de lei pentru plata în patru rate prin eMAG/MyWallet, fără dobândă și fără comision. Black Friday continuă până târziu în noapte cu milioane de oferte la cel mai bun preț din an,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Clienții au urmărit atât produse de folosință îndelungată, cât și produse pe care le folosesc frecvent acasă. În plus, de Black Friday la eMAG clienții au descoperit și o mulțime de produse și experiențe care nu sunt disponibile pe eMAG decât în această zi. 

Curiozități de Black Friday:

  • Cea mai complexă comandă: 22 de produse din categorii diferite
  • Cea mai mare comandă a avut valoarea de 61.929,91 lei și a inclus două televizoare, două laptopuri, două tablete și un sistem audio-video

Număr produse vândute după 10 ore de la startul Black Friday:

  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 98.000
  • TV, audio-video, gaming și cărți: 92.000
  • Electrocasnice mici și mari: 176.000
  • Telefoane, tablete și gadget-uri: 130.000
  • Jucării și articole pentru copii: 303.000
  • Fashion și sport: 76.000
  • Mobilă și casă: 150.000
  • Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 410.000
  • Băuturi, băcănie și petshop: 510.000
  • Bricolaj, grădină și auto: 83.000

Despre eMAG 

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG accesați about.emag.ro.